پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز شنبه ، 1403/09/03

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: این بیمارستان در سال جاری به بیش از 500 هزار نفر بیمار در بخش های بستری، سرپایی و پاراکلینیکی ارائه خدمت نموده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: این بیمارستان در سال جاری به بیش از 500 هزار نفر بیمار در بخش های بستری، سرپایی و پاراکلینیکی ارائه خدمت نموده است. 



 به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد افزود: با تلاش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونت درمان این دانشگاه و مجموعه مدیریتی بیمارستان در راستای تجهیز بخش های مختلف بیمارستان به تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته و همچنین شروع بکارگیری پزشکان مجرب متعهد، متخصص و فوق تخصص در بیمارستان خدمات قابل قبولی به مراجعین ارائه شد.


وی عنوان کرد: به همت همه کارگزاران دانشگاه علوم پزشکی استان امروز رضایت خاطر داریم که همه بیماران در استان مورد مداوا قرار می گیرند و دیگر نیازی به اعزام بیماران به سایر استان های همجوار مانند سال های گذشته وجود ندارد.


وی ادامه داد: راه اندازی آی سی یو سوختگی برای اولین در استان، تجهیز دستگاهای اکو کاردیوگرافی، کلونوسکوپی، سونوگرافی پرتابل رنگی، ست های متعدد جراحی مغز اعصاب، ارولوژی، ارتوپدی، ست اسکین گرافت سوختگی، لاپراسکوپی، دستگاه سنگ شکن تمام اتوماتیک، میکروسکوب جراحی، دستگاه هماتولوژی فول دیف آزمایشگاهی، ست گرانیاتوم، دستگاه نوار مغز،3دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه رادیولوژی از مهمترین تجهیزات خریداری شده در این بیمارستان است.


رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: این وسایل تنها بخشی از تجهیزاتی است که طی دو سال اخیر در بیمارستان شهید بهشتی نصب و راندازی شده اند.


وی نحوه تکریم ارباب رجوع در این بیمارستان را خوب ارزیابی و ابراز کرد: رضایت مردم و ارباب رجوع از سیستم و بیمارستان زمانی حاصل می‌آید که در درجه نخست اعتقاد کامل به نقش و جایگاه مشتری و ارباب رجوع در بقا و تداوم کاری سازمان اتفاق بیفتد و همچنین آشنایی مراجعان با وظایف، مسئولیت‌های بیمارستان و پرسنل اعم از پزشکان، پرستاران، کارکنان وجود داشته باشد.


دکتر سعیدی نژاد، یادآور شد: داشتن برخورد مناسب با بیمار و همراهان مکمل ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان است و هر یک از این عوامل راه‌های رسیدن به هدف را هموار می‌سازد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه پرسنل پرتلاش بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در این راستا همواره با سه شعار سرعت، دقت و کیفیت خدمات به بیماران، نمونه الگویی مناسب در بخش درمان به مراجعین بوده است که جا دارد از همه پرسنل سخت کوش و وظیفه شناس این بیمارستان قدردانی نماییم.10-5-142